Skärmsläckare på nätet

Skärmsläckare kan vara allt från något som ev. skyddar bildskärmen från onödig skada till konst och en väg att uttrycka känslor. När jag köpte min första PC för drygt 17 år sedan var jag road av skrämsläckare medan jag numera låter skärmen slå av sig själv🙂

Resurser med skärmsläckare
Här finns några sidor med skärmsläckare:

Free Saver

Screensavers.com

Skärmsläckare

Skärmsläckare med ”Google”

Här är en tjänst från Google för skärmsläckare som jag själv inte testat. Vi tackar Feber för tipset.

3 responses to this post.

  1. Jag rekommenderar Google Photos Screensaver. Det går att använda både foton på egna datorn men även hämta hem foto-feeds från nätet. Har inte fått det att rocka med flickrs RSS än dock. Men annars helskön. Nya bilder hela tiden…🙂
    http://pack.google.com/screensaver.html

  2. ps. bägge de översta länkarna pekar till screensavers.com…

  3. Tackar för tipset!

    Lade till den och gav er länk också🙂

Kommentera

