Plagiering nu svårare med Google?

Massor tycks ha slagits av och på med Google de senaste dagarna. I alla fall tycks det så för mig. Saker tycks ha testats. En ny sak till såg jag precis nu.

Google har tycks för mig ha blivit brutalt mycket snabbare med att ta upp nytt material från bloggar och webbsajter. Jag hoppas och tror att detta är riktat mot plagiering.

Bra Google! Mycket stort tack om det här fungerar!

One response to this post.

  1. […] Mest signifikant tror jag det här är för er som hör till den mindre seriösa delen av […]

Kommentera

