Är Google.se bättre än Google.com? Har inget svar på det

Men jag ser att många i USA klagar på dåliga sökresultat och tar upp problem liknande de vi kunde se en period i slutet av 2006 med Google.seYahoo.se var bättre. Där gick de ju snabbt tillbaka och blev bättre än Yahoo.se. Jag upplever att de fortsatt blivit bättre efter det.

Nu upplever jag, och jag vet att många inte delar den uppfattning, att Google.se förbättrats på något sätt de senaste veckorna som är tydligt. De har tycks det för mig gjort något för att göra sökmotorn bättre. Behöver inte vara just algoritmen utan kanske ökad prioritet kring något eller viktfaktorer?

Om Google.se är bättre än Google.com är svårt för mig att avgöra. Mer korrekt har jag ingen aning då jag inte följer sökresultat på det sättet på Google.com. Men om det är på det sättet är det intressant.

Kommentera

