Hästar i foto & bild ger besökare

Jag får riktigt mycket läsare på bloggbilder på postningarna med hästar i foto. Se t.ex. kommentarer avseende följande:

Bilder på hästar

I min värld är det extremt mycket kommentarer.

Bloggbilder är ju en blogg om fria bilder där guider finns för hur man hittar olika typer av fria bilder. Också visar den upp bra fria bilder. Alla foton på hästar är upphittade på Flickr och har en creative commons licens.

Häst - Föl

AttributionNo Derivative Works Foto: Ride n’ Fast &Take n’ Chances

Marsvin
Bloggat om djur här på bloggen tidigare berör ju annars marsvin. Kring den bloggpostningen blir jag dock ganska störd på att få av läsarna som kommenterar faktiskt läser vad jag skriver.

Men samma fenomen har jag sett kring hästarna på bloggbilder. D.v.s. de tittar på bilderna och kommenterar utan att läsa. Därmed blir ju en hel del av frågorna minst sagt förvirrade.

Kommentera

