Mina sajter för kostnadsfri blog review

Att blog review är hett går knappast att missa. Så mycket trevligare är den som har en bra sajt som kan få länkar på meriter kan möta andra i samma situation. Jag gjorde ju en tråd för det på SEO forum.

Man anmäler sin sajt och vill någon kan de göra en recension av den på sin blogg. Vill du göra en recension av en sajt så gör du det.

Viktigt är att det är kravlöst: inga pengar och inga krav på länkar tillbaka.

Artikelbank – Artiklar & Länkar
Det här konceptet löser ett problem jag har. Jag gjorde en artikelbank som jag dock aldrig klarade att få aktiv. Samtidigt fick den många starka länkar och särskilt därför att det ju var public service. Public service därför att jag inte planerade att tjäna pengar på den.

Efter jag lade ner tänket kring artikelbanken har jag funderat på vad jag ska göra med den. Att använda den för egna projekt är så frestande eftersom den är så oerhört stark med Google. Men det kändes fel. Man ska ha respekt för länkar man fått och inte missbruka ett förtroende.
Nu är det problemet löst. Där gör jag nu recensioner av sajter – blogg reviews.

Prylar, prylar och mera prylar
Och så har jag ju min prylblogg. Icke kommersiell än så länge men närmare jul så kommer Google Adsense på den. Att jag bloggar om en pryl är kostnadsfritt.

Så på den lär nog en del blog review dyka upp!

Särskilt efterlyser jag prylar att blogga om lämpliga som julklappar eftersom jag särskilt ska satsa på julklappstips inför lanseringen.

Kommentera

