Trender – SEO 2008

Arbetar du med SEO? Eller köper du SEO? Eller är SEO en hobby för dig?

Jag samlar just nu vad folk i branschen tror blir SEO trender under 2008 på min SEO-blogg.

Skicka mig några rader om vad du tror. Det är inte alls viktigt att det är rättstavat eller välformulerat utan jag skriver gärna rent det. Självklart får du en länk till din blogg.

Än så länge har jag gjort min prediktion liksom Urban men åtminstone sju andra kommer snart ge sina prognoser.

Bli inte avskräckt om någon annan redan skrivit om vad du tror blir trenden. Här handlar det ju om vad olika personer tror från sitt perspektiv och det är inte en tävling i att komma på något unikt. Kommer flera med samma prediktion innebär det ju bara att det är en mer trovärdig gissning.

Naturligt kommer säkert alla trender röra SEO runt Google men det är inte något krav.

Kommentera

