Intressant för bloggare hittat på Pusha

Jag hittade en bloggpostning via den social media sajten Pusha som jag tycker var en riktigt fin sammanfattning av mycket som bloggare vilka vill tjäna pengar ska tänka på: Hur man tjänar pengar på sin blogg the Rudfolk way. Det fanns bra tips från flera perspektiv vilket är ovanligt.

Pusha är bra!
Jag tar chansen här att också tipsa om Pusha. Pusha har blivit riktigt stort och det är en kul sajt för att hitta det som är intressant på nätet och en bra marknadsföringskanal för publicister. Den bör också menar jag vara en utmärkt källa för Google och övriga sökmotorerna genom att de hanterar spam effektivt (upplever jag) och endast sajter som får riktigt många röster och når första sidan får sökmotorvänliga länkar.

Artikel jag tipsade om här hittade jag på Pushas förstasida och gav en röst😀 På sidan för tipset finns också kommentarer vilket ger en bild av vad andra tycker och ibland intressanta kommentarer. Inte sällan har Pusha fler kommentarer än en bloggpostning som den tipsar om:
Tipset på Pusha

Här har vi ett litet reportage jag gjorde med Lindkvist på Pusha på min blogg för bloggare: Sociala media – Martin Lindkvist berättar om Pusha.

Kommentera

