SEOBranschen vs SEOTaktik

Nu har min trotjänare SEOTaktik.com fått en systerblogg iochmed att denna ännu äldre bloggen fått en egen domän ska få ett aktivt liv igen. Tigern mot Apan i blodig strid (#^_^#)

SEOTaktik.com är min blogg där jag bloggat tips om Google Blogger, Google, sökmotorer m.m. dyligt liksom mycket privat. En starkt elitistisk blogg som kräver mycket av läsarna. Den inriktningen kvarstår.

SEOBranschen.org riktar istället in sig på att bevaka svenska SEO-branschen. Det handlar om nya intressanta svenska sajter, bra bloggpostningar, desinformation SEKTEN och annan likvärdig Ondska bedriver på nätet och mycket annat. D.v.s. väldigt lika hur bloggen var förr när den var väldigt aktiv och min huvudblogg. Men den här gången kommer kvalitetsnivån bli mycket högre. Båda jag och ni har kommit mycket längre…

Välkommen tillbaka!
Hans Husman

Det ska bli kul och se vilken reaktion jag får från ev. kvarstående av den gamla RSS-stocken på det här (o_O) Finns någon av er kvar (@_@) Jag spekulerar att bloggen faktiskt kommer få så mycket som en 20 – 30 sådana träffar under morgondagen (-.-)y-

Det dröjer emellertid några dagar innan allt är infört!
Uppdatering som skett idag är endast att döda länkar och flyttade sajter på länkar korrigerats.

Kommentera

